torek, 4. junij 2013

Second Autumn?


I know it is not just me...wondering what happend to Spring?

Since '13 started, i had a feeling that it will be a great one. I can't say i became pesimistic, but a huge reality check hit me with a though, that things are changing - some, not really for the better. Nothing huge in my personal life, but everything changeing around me - i am never left unefected.

Vila Malina was a part of my life for a huge portion of the year, since i moved back to my hometown. What to say, that hasn't already been said? I had a lovely time. Happy costumers (with some, ended in friendships), always fresh flowers in the vases, pozitive vibes and creative inspiratons. And i can't forget to mention my bosses U.& D. Thank you, for the oportunity and for letting me be a part of the 8 year long story. It's not over, until it's over, right? :) To new beginnings!

I've been rather busy, trying to get my webshop up and running and making some new wonderful things. Hopefully soon! Stay tuned!

_________________________________________________________________________

Vem, da se ne zdi samo meni, ampak...kje je pomlad?

Od začetka novega leta '13 sem imela občutek, da bo to res eno fino leto. Ne morem reči, da sem postala pesimistična, ampak velik udarec realnosti me je prisilil, da sem se začela zavedati sprememb - nekatere niso ravno najboljše. Ko se spreminjajo stvari okoli tebe, težko ostaneš ravnodušen.

Vila Malina je bila velik del mojega življenja odkar sem se preselila nazaj v Celje. Kaj reči, kar že ni bilo rečeno? Imela sem se lepo. Vesele stranke (in prijateljstva), vedno sveže rože, pozitivne vobracije in veliko kreativnega navdiha. Vse to je bila/je Vila Malina. Seveda ne morm mimo zahvale obema šefoma, U.&D. Hvala za priložnost in da sem bila del 8-letne zgodbe.
Na nove začetke! :)


Drugače? Pospešeno pripravljam stvari za spletno trgovinico. Upam, da kmalu, zato pridno spremljajte!




Starck - a gift from my mum <3

golden tris bracelets

violet duo bracelets

clear stone bracelets



 

4 komentarji:

  1. Hvala, Mimi!
    Ni lepšega občutka, kot ta, da smo v delu uživali in se dobro razumeli.
    Vsak dan si vse nas in Vilo Malino seveda, razveseljevala s svojimi ročno izdelanimi presenečenji, ki so se vedno čudovito podali ambientu.
    S prefijenim občutkom za estetiko, so bile tvoje postavitve izdelkov prava paša za oči in pesem za dušo.
    Za 13ko pa verjamem, da se bo izkazala za srečno!
    In da je vsak konec, začetek novega. Vedno.

    Jupi, za spletno trgovinico!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Urška! Hvala za prelepe besede! <3 pomenijo veliko! in bilo mi je v veselje! :) ja, kljub žalosti imam občutek, da bo vse O.K. smešno, ane? :D to je pa to, ko si pozitivci ne pustimo vzeti veselja x)

      Izbriši
  2. Ja, prav tam sva te spoznali... Happy midve!
    Spremljamo...Se veselimo. Upamo. Pa, ja, saj bo kmalu sonček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Happy Mimi! najboljši stranki <3 pa saj vesta, NUJNO sprehodek, ko pridemo na veččasa ;) pozdravček Timeji!

      Izbriši

thank you for stopping by & leaving a comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

Moja fotografija
architecture. june. creativity. design. jewelys. info: sky_over_me@yahoo.com

Spremljevalci